Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 09.04.2009, 09:08
Rak Rak ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 15.03.04
Sijainti: Oulu
Viestit: 1.551
Perusasetus

No tuosta buuamisesta/tehottomuudesta tulis mieleen että laihalle vetää.
Kiihdytyspumpun toimimattomuus vois tehdä myös tuon viiveen kierrosten nousussa ja toimimattomuus tietty voi olla pensansaantiin liittyvä.

Edit: sytkä tuskin ihan itsekseen ajoitustaan muuttelee, jos ei sitte ko kinneri aina oo ollu tuollainen. Eikä ajoituksen pitäis aiheutaa kovinkaan viivettä kaasuun vastaamisessa jos edes likelläkään on oikeaa.
__________________
www.OFFROADOULU.com

Viimeksi muokannut Rak : 09.04.2009 09:11
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Suzuki Samurai ongelmia KarvaTurpa Tekniikka & Jutustelu 4 21.02.2009 08:08
hj 61 ongelmia Tekniikka & Jutustelu 2 01.04.2007 17:00
M: Suzuki G13BA koneen 1-pisteruisku MrShit O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 29.05.2006 22:27
Suzuki SJ410:n Toyota 4K vaihto G13BA:ksi MrShit Tekniikka & Jutustelu 13 21.04.2005 11:22
LJ:n ongelmia LaaLaa Tekniikka & Jutustelu 17 14.10.2004 13:52


Sivu luotu: 10:00 (GMT +2).