![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#3
|
|||
|
|||
![]()
No tuosta buuamisesta/tehottomuudesta tulis mieleen että laihalle vetää.
Kiihdytyspumpun toimimattomuus vois tehdä myös tuon viiveen kierrosten nousussa ja toimimattomuus tietty voi olla pensansaantiin liittyvä. Edit: sytkä tuskin ihan itsekseen ajoitustaan muuttelee, jos ei sitte ko kinneri aina oo ollu tuollainen. Eikä ajoituksen pitäis aiheutaa kovinkaan viivettä kaasuun vastaamisessa jos edes likelläkään on oikeaa.
__________________
www.OFFROADOULU.com Viimeksi muokannut Rak : 09.04.2009 09:11 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Suzuki Samurai ongelmia | KarvaTurpa | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 21.02.2009 08:08 |
hj 61 ongelmia | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 01.04.2007 17:00 | |
M: Suzuki G13BA koneen 1-pisteruisku | MrShit | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 29.05.2006 22:27 |
Suzuki SJ410:n Toyota 4K vaihto G13BA:ksi | MrShit | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 21.04.2005 11:22 |
LJ:n ongelmia | LaaLaa | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 14.10.2004 13:52 |