Samurai -98, ilmeisesti moottori on G13BA (kahdeksan venttiilinen yksipisteruisku...tai mikälie sähkökaasutinhärpäke)
Laite meinaa olla hieman tehottoman oloinen ja vastaa kaasuun omituisesti pienellä viiveellä. Jos moottoria kaasuttaa vaijerista suoraan, se tuppaa hieman buuaamaan ennen kuin alkaa kunnolla kiertämään. Maantiellä laite on heittäytynyt hieman tehottoman tuntuiseksi. Käynnistyy hyvin kylmänä ja kuumana.
Kaipaisin vähän vinkkiä vian selvittämiseksi...
Bensafilsu on vaihdettu, ilmansuodatin on vaihdettu, tulpat on vaihdettu...normaalit jutut tarkistettu.
Sytkän säädöt meinasin seuraavaksi tarkistaa, mutta missä on pistoke, josta pitäisi yhdistää hyppyjohdolla navat c ja d ??? En nopsaan katosttuna löytänyt moista mistään? Netistä löysin ohjeen, jonka mukaan sytkä säädetään normaalilämpöisenä, diagnoosipistokkeen navat c ja d yhdistettynä kahdeksaan asteeseen 800rpm...pitäneekö paikkansa?
Mitä seuraavaksi, että saa suzukiin eloa?