Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #20  
Vanha 30.12.2008, 23:18
puikkis:n Avatar
puikkis puikkis ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 21.10.04
Sijainti: Helsinki, .
Viestit: 157
Perusasetus

Vaaleanharmaa savu voi olla vettä.
Kansi halki, tai tiiviste vuotaa.
Pienet halkeamat kannessa vuotaa puristuspainetta pois, ja käynnistyminen on hidasta. Kun hehkuttaessa ja pitkään pyörittäessä lämpenee, niin halkeamat puristuu pienemmäksi. Lämpimänä ajossa veto on lähes normaalia. Volkkarin kutosdiiselistä tuppas menemään kannet halki pikkuhiljaa. Vaihtamalla hehkut riitävän usein pystyi ajamaan pitkään, vaikka kylmäkäynnistykset olikin vaikeita.

Nyt mittaamaan puristuspaineet kylmästä koneesta ja sen jälkeen kuumasta koneesta,,,,, tai päinvastoin.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Blazeri lähtee huonosti käyntiin?? Harzaa Tekniikka & Jutustelu 8 19.10.2008 14:07
patrolli kylmänä petrool Tekniikka & Jutustelu 9 18.05.2008 22:38
2lt kone huonosti käyntiin missä vika? henteri Tekniikka & Jutustelu 22 15.04.2007 12:18
HJ sammuu ajossa kylmänä samid Tekniikka & Jutustelu 13 12.04.2007 05:05
Patrol savuttaa kylmänä Tekniikka & Jutustelu 4 14.11.2006 12:12


Sivu luotu: 14:48 (GMT +2).