![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#20
|
||||
|
||||
![]()
Vaaleanharmaa savu voi olla vettä.
Kansi halki, tai tiiviste vuotaa. Pienet halkeamat kannessa vuotaa puristuspainetta pois, ja käynnistyminen on hidasta. Kun hehkuttaessa ja pitkään pyörittäessä lämpenee, niin halkeamat puristuu pienemmäksi. Lämpimänä ajossa veto on lähes normaalia. Volkkarin kutosdiiselistä tuppas menemään kannet halki pikkuhiljaa. Vaihtamalla hehkut riitävän usein pystyi ajamaan pitkään, vaikka kylmäkäynnistykset olikin vaikeita. Nyt mittaamaan puristuspaineet kylmästä koneesta ja sen jälkeen kuumasta koneesta,,,,, tai päinvastoin. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Blazeri lähtee huonosti käyntiin?? | Harzaa | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 19.10.2008 14:07 |
patrolli kylmänä | petrool | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 18.05.2008 22:38 |
2lt kone huonosti käyntiin missä vika? | henteri | Tekniikka & Jutustelu | 22 | 15.04.2007 12:18 |
HJ sammuu ajossa kylmänä | samid | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 12.04.2007 05:05 |
Patrol savuttaa kylmänä | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 14.11.2006 12:12 |