![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#12
|
|||
|
|||
![]()
Voi siinä sulake olla jossakin muodossa. Yhdessä omista värkeistä on tällainen ratkaisu:
![]() Siinä laturin tuotto tulee akulle 80A sulakkeen "MAIN" kautta, mutta sama sulake on käytössä mm. myös startin ohjauksessa (solenoidin virta). Säädin on laturin hiilisillan yhteydessä, siis sellainen "sisään rakennettu" ratkaisu. Säätimelle tulee oma johto akulta, eli se haistelee akun jännitettä navalta asti, eikä B/W (sinun kuvassa B+) -johdon jännitehäviö pääse vaikuttamaan akun navassa näkyvään jännitetasoon.
__________________
Jukka |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Hilun kierroslukumittari | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 24.09.2007 12:05 | |
O: IFS hilun simpukka | _Metal_ | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 25.06.2007 15:10 |
Hilun laakeri | Rape | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 20.04.2007 21:35 |
Hilun turbottaminen | LateX4 | Tekniikka & Jutustelu | 35 | 11.04.2007 15:10 |
Hilun perä | Rape | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 19.03.2007 21:27 |