Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #8  
Vanha 04.11.2008, 20:29
revu:n Avatar
revu revu ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 29.06.07
Sijainti: kuopio, Finland.
Viestit: 1.278
Perusasetus

jos se on samallainen kuin LJ:ssä. itse ajoin rälläkällä rymppiholkin melkein kokonaan poikki ja laitoin katkasumeisselin kärjen siihen rälläkällä ajettuun uraan(jos ajaa samallaisen uran molemmille puolille niin venyy paremmin) ja moskalla perään niin se holkki veny sen verran että sen sai pihdeillä pyöriteltyä pois. laakeri oli myös yhtätiukassa siihen en keksinyt mitään järkevää ratkaisua niin purin sen laakerin kahteen osaan sitten sen sisä koolin saa samalla tavalla pois kuin tuon rymppi holkin ja ulko kooliin sisä pintaan hitsasin koko matkalle sauman joka veti koolia sen verran kasaan että jäähdyttyään tipahti itsestään pois paikalta.

E: LJ:ssä ainakin on sellainen c klipsi

Viimeksi muokannut revu : 04.11.2008 20:31
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Millä renkaat irti kun keskikuppi jumittunut kiinn Tekniikka & Jutustelu 18 17.04.2008 18:14
Millä sais K5 blazerin perän ylös?? savlari Tekniikka & Jutustelu 2 17.02.2008 03:03
patrollin etupyörän laakeri irti? Tekniikka & Jutustelu 7 17.11.2007 21:44
hj:n kori irti Tekniikka & Jutustelu 2 22.09.2007 09:07
L / V: Toyota Semifloater perän vetarit ja kuoret kivinen O/M/V Muut 1 31.07.2005 20:06


Sivu luotu: 03:02 (GMT +2).