Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #23  
Vanha 05.10.2008, 10:38
baxxter:n Avatar
baxxter baxxter ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.06.03
Sijainti: PAiMiO, Finland.
Viestit: 4.285
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja solihull Näytä viesti
Valitettavaahan se on, että joku on myllännyt uran jollakin protovehkeellä
Valitettavaa että on haastavaa maastoa

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja solihull Näytä viesti
Itse ehkä kaipaisin kisoja, joissa ajetaan "lähes vakioilla", mitä se sitten lieneekään (orkkikset ja stanut). Sitten voisi olla modi- ja protokoneille ihan omat ajoalueensa tai kisansa (joissa osassa ihan rakennettuja esteitä ym. reittivariaatioita)
Eikö se ole sama järjestää omat kisat erikseen suzukeille ja autoille. Onhan jo suurin osa orkkis/stanu-kilpureista suzukeja. (Isommissa luokissa sitten laitetaan suzukin runko ja/tai runko ja kehutaan suzuki maasta taivaisiin ) Onko jotain etua, että jaetaan saman lajin harrastajat kahteen eri porukkaan? Olisiko molemmille "porukoille" kisajärjestäjiä?
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja solihull Näytä viesti
Sitten tulee vielä tämä tiellä liikkuminen. Itse näen, että siirtokilpiautoilla ja protoilla ym. ei juurikaan oltaisi siirtymillä tien tukkona. Rajusti rakennetuista peleistä ei oikein aikuisten oikeasti läheskään kaikki ole maantielle soveltuvassa kunnossa. Ei ainakaan kun on kisattu 12h. Aivan varmasti tiellä syntyy vaaratilanteita kun täysin kurassa oleva rajusti rakennettu peli ajelee työvalojen varassa keskellä yötä tiellä etsien metsätien liittymää kun auton lailliset valiot on kyrvähtäneet ja ohjausvarsi on solmussa ja pari iskaria hajalla. Silloin sitä mennään kuin ajokoira.
Mitä pahaa siirtokilpiautot on nyt menny ihmisille tekemään kun useassa topicissa puhutaan pahaa? Onko se naurettavan matala orkkissuzuki vapisevine lehtijousialustoineen yhtään sen turvallisempi maastosession jälkeen? Eikö originaalista hajoa lailliset valot, kun ne ovat metrin protokilpuria alempana? Eikö se alimpana/etummaisena oleva millin seinämällä omaava ruosteinen vakiovarsi mene solmuun aikaisemmin kuin korkealle sijoitettu vahva varsi? Eikö ajokoiramainen eteneminen ole ihan (vakion) lehtijousialustan ominaisuus?
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään 14" nastat, 18"kitkat, 20" kesät ja 16" insat Zamppa O/M/V Renkaat ja vanteet 11 25.09.2008 13:43
Myyty Jeep TML vateet 15".lev10" -44et, jako 5x4,5" UUDET Kimpsu O/M/V Renkaat ja vanteet 0 23.09.2008 11:18
Myyty Toyota Hilux 4x4, 33" renkailla ja vinssillä, valmis offipeli Kimpsu O/M/V Ajoneuvot 1 11.07.2008 07:08
M: Toyota Hilux Originaali suunnistukseen tehty PeteTurku O/M/V Ajoneuvot 1 03.08.2007 00:42
Miks en pääse loggautuun?? Jare Chit-Chat 6 21.06.2006 09:31


Sivu luotu: 07:31 (GMT +2).