Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 16.09.2008, 20:01
H&K:n Avatar
H&K H&K ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.10.05
Sijainti: kuusisto, Finland
Viestit: 2.592
Perusasetus

Kiitokset myös tiimin S07 puolesta loistavista kisajärjestelyistä että maastoista. Kaikille löytyi mieluisaa maastoa, oli suota, kalliota sekä normaalia metsämaastoa.

Meitin tiimin kisa meni yli odotusten ottaen huomioon ennakko-odotukset. Kuski (eli minä) olin pari edeltävää viikkoa kovassa flunssassa ja lisäksi viimeisen viikon duunireissussa. Kun kotiuduin ja pääsin lääkäriin niin diagnoosi oli tyly: keuhkokuume. Lisäksi kun rakennettiin to iltana autoa kisakuntoon niin PeteTurulta noudettu jäähdytin vuosi kuin seula ja joku oli jo yrittänyt paikata sitä kuuluisalla sikakitillä. Päätettiin kuitenkin lähteä reissuun.

Perjantai ip ajettiin auto kisapaikalle, 120 km boggereilla. Piti pysähtyä 4 kertaa lisäämään vettä kun lämmöt nousi tappiin. Katsastettiin biili ja lähdettiin kotia toipumaan.

Kisa aloitettiin rastilta 103, suo-ojien ylityksillä. Menomatkaan meni noin 2 tuntia, ojat olivat suht ok. Takaisintullessa vastaan tuli karu todellisuus kun protovärkit olivat kaivaneen ojat "hieman" aukinaisemmiksi. Lähdettiin kuitenkin koittamaan ja kolmannen ojan ylityksen jälkeen meno tyssäsi kokonaan eteenpäin, joku kanto tjms. oli vastassa vastapenkalla niin että eteenpäin ei ollut mahiksia ilman todellista kalustorikon uhkaa. Taaksepäin mentäessä takavinssinä pitkään palvellut Milemarker päätti sitten pääästää savut ulos ja siinä sitten oltiin reilu 4 tuntia kunnes Jarcca&Foba tuli suzukilla paikalle ja veti meitit ylös. Suuret kiitokset Kavereille avusta!

Tämän jälkeen lupasin Jokkelle että ei enää märkiä paikkoja. Ajettiin kisa loppuun asti noutaen helpohkoja rasteja ilman pelkoa kalustorikoista ja suuremmista upotuksista sillä kuskinkaan henkinen vire ei ollut sairauden myötä hirvittävän taisteluhenkinen. Vettä lisättiin kisan aikana jäähdyttäjään 50 litraa, suuri kiitos huollolle veden kuskaamisesta metsään aina kun se loppui kesken.

Kaikkeen tähän peilattuna olen todella tyytyväinen reilun 1100:n pisteen saalistamiseen. Tämä oli mun ja Jokken ensimmäinen kisa yhdessä ja paljoa paremmin ei yhteistyö olisi voinut sujua.

Meitin kisakausi päättyi tähän, ei lähdetä Hirvensalmelle. Tarttee taas välillä keskittyä torpan rakentamiseen.

Kiitos kaikille kisajärjestäjille ja kanssakilpailijoille kuluneesta Cup- kaudesta. Hauskaa on ollut ja toivottavasti tavataan jälleen ensivuonna uudelleen Cup- kilpailuiden parissa.

Lisäksi Onnittelut kaikille Cup- voittajille sekä muille palkintosijoille yltäneille. Työnne on ollut kovaa koko raskaan kisakauden.

T: Jussi, Team Norppa&Näätä
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 13:17 (GMT +2).