Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ILE
Tuossa parit kuvat omasta toteutuksesta...
|
Kuvista ei oikein varmasti nae, joten kysytaan. Onko tuossa etupaan kiinnityksessa kierreosaa tms, joka antaa akselin kiertyessa liikevaraa, vai onko siina pelkat puslat. Ts joustaako pelkat puslat tarpeeksi. Onko ihan normi jousien riipukkeet vai mitka.
Mita kokoa ne katkeilleet pultit ovat olleet niin edessa kuin takana. Tietaisi sitten omassa projektissa laittaa jareammat tai lujemmat.
Etuakselilla traction bar nayttaisi olevan kiinni vaihteiston kannatinpalkissa. Itse en siihen voi pohjapanssarin vuoksi kiinnittaa, joten ajattelin tehda kiinnityksen mahdollisesti itse panssariin, kanttauksen kohdille. Pitaisi kestaa, mutta hieman vaikeuttaa panssarin i+a.
Onko tuo taka-akselin kiinnityspalkki itse lisatty, kun ei alkuperaiselta nayta.
Eli teit molempiin periin murikan ylapintoihin uudet tayttoproput. Saiko siihen kuoreen kierteytettya suoraan vai hitsasitko mutterit tms.