Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #9  
Vanha 20.08.2008, 12:29
osilpi osilpi ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 24.01.05
Sijainti: Sipoo
Viestit: 565
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ILE Näytä viesti
Tuossa parit kuvat omasta toteutuksesta...
Kuvista ei oikein varmasti nae, joten kysytaan. Onko tuossa etupaan kiinnityksessa kierreosaa tms, joka antaa akselin kiertyessa liikevaraa, vai onko siina pelkat puslat. Ts joustaako pelkat puslat tarpeeksi. Onko ihan normi jousien riipukkeet vai mitka.

Mita kokoa ne katkeilleet pultit ovat olleet niin edessa kuin takana. Tietaisi sitten omassa projektissa laittaa jareammat tai lujemmat.

Etuakselilla traction bar nayttaisi olevan kiinni vaihteiston kannatinpalkissa. Itse en siihen voi pohjapanssarin vuoksi kiinnittaa, joten ajattelin tehda kiinnityksen mahdollisesti itse panssariin, kanttauksen kohdille. Pitaisi kestaa, mutta hieman vaikeuttaa panssarin i+a.
Onko tuo taka-akselin kiinnityspalkki itse lisatty, kun ei alkuperaiselta nayta.

Eli teit molempiin periin murikan ylapintoihin uudet tayttoproput. Saiko siihen kuoreen kierteytettya suoraan vai hitsasitko mutterit tms.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: Oranger rakennus srj. MYYTY tomikoo O/M/V Ajoneuvot 30 24.11.2007 22:22
mielenkiintoinen traction bar Jande Tekniikka & Jutustelu 4 30.04.2007 15:26
Chevyn automaatin rakennus offikäyttöön Racingrabbit Tekniikka & Jutustelu 5 13.02.2006 11:32
M: V-8 Off road häksätin rakennus sarja MakeO O/M/V Muut 4 29.10.2005 19:11
Parit videot ja rakennus kuvaa Nerd-O Tekniikka & Jutustelu 0 04.10.2003 19:12


Sivu luotu: 07:57 (GMT +2).