Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 18.08.2008, 21:40
baxxter:n Avatar
baxxter baxxter ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.06.03
Sijainti: PAiMiO, Finland.
Viestit: 4.286
Perusasetus

Serieksissä ei ole keskitasauspyörästöä.
Aikaisemmin luulin, että nopea neliveto kytketään painamalla tuo nappi alas ja nopea takaveto saadaan takaisin käyttämällä hitaalla puolella ja vaihdettaessa taas nopea takaveto, pitäisi namiskan pompata ylös.
Nyt luin series1 manuaalia ja siellä sanottiin vaihdelaatikossa olevan etuvedolle vapaan pyörimisen mahdollistava systeemi. Eli etukardaani pyörii nelivedolla vähintään yhtä kovin kuin takakardaani, mutta mahdollisesti kovempaakin. Ja pakittaessa vetää ainoastaan takapyörät. Tuosta nupista taas saa lukittua etuvedon niin että toimii myös pakittaessa. Onkohan tämä vaan alkupään (series1) juttuja ja myöhemmissä vipstaaki olisi vain nopeaa nelivetoa varten?
Pariin kertaan on tullu vastaan nelivedolle juuttunut sarjalainen, johtuen ilmeisesti käytön puutteesta.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään 14" nastat, 18"kitkat, 20" kesät ja 16" insat Zamppa O/M/V Renkaat ja vanteet 11 25.09.2008 13:43
Myydään Fondmetal 15" + 31"*10,5" Colway Allterrain Veeaaa O/M/V Renkaat ja vanteet 2 11.09.2008 10:46
kuinka monta kannaketta korin ja rungon välissä ari77 Tekniikka & Jutustelu 4 18.12.2007 21:01
Eka offailu kokemus penkin ja ratin välissä H_Nietu Tekniikka & Jutustelu 9 06.05.2004 00:13
Mikä vipstaaki Suznassa Tekniikka & Jutustelu 14 25.11.2003 19:32


Sivu luotu: 18:16 (GMT +2).