Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #19  
Vanha 16.06.2008, 20:04
-sami- -sami- ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 12.12.05
Sijainti: Kirkkonummi, Finland.
Viestit: 547
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MAKE- Näytä viesti
Eihän herranjumala kai sitä ketjua sen takia siihen rastiin kiinni laiteta, että auton luistaessa jäädään rastin varaan roikkumaan!!!?

Johan tässä on tolkutettu vuosia, että sen ketjun tarkoitus on osoittaa rastin riittävä läheisyys autoon siten, että kuski voi olla autossa. Väännetään rautalangasta. Kuski ajaa rastille, seisoo jarrulla kun appari hyökkää laittamaan ketjun rastin ja auton väliin ja ottaa rastikuvan.

Vähemmän kitinää kaikille saman mittaisten ketjujen pitäisi aiheuttaa kuin eri mittaisten apparien. Sehän vasta epäreilua on kun toisen apparin käsien väli on 150cm ja toisen yli 2 metriä, DOUGH!!!
No nyt tietty ihan vähän hävettää. Mut vaan vähän. Toi kuulostaisi toisaalta ihan fiksulta, mut pieni sähläämisen maku tulee. tarviiks nyt sit tollasta?

Mä kun olen niin stupiid, niin olen ottanut ohjeekseni Keep It Stupid Simple.... ;-)

-sami-
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 20:29 (GMT +2).