![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
![]() Ohjausvarren iskarin vaihtoGR:stä pitäisi ko. iskari vaihtaa. En ole moista ennen tehnyt ja kysyisinkin, että mitä pitää hommassa ottaa huomioon? Itse iskari on helpossa paikassa. Onkohan se kuinka jämäkkä? Pitääkö sitä puristaa kasaan asentaessa, vai onko siinä joku perusasento (ei puristusta eikä vetoa), kun sen asentaa renkaiden ollessa suorassa? Kiitoksia taasen!
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
ohjausvarren vahvistaminen | RJ70 | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 08.04.2008 21:48 |
hj ohjausvarren päät | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 19.09.2007 16:33 | |
LR defender CROSSROD EYE (ohjausvarren pää) | uretaani | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 19.12.2005 20:51 |
MIstä Hj:n pitempiä ohjausvarren pinnapultteja? | ugly_hj | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 03.06.2005 16:31 |
O:Ohjausvarren oikea pää | Larha | O/M/V Muut | 0 | 02.04.2004 07:59 |