![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() MIstä Hj:n pitempiä ohjausvarren pinnapultteja?MIstähän vois ostaa pidempiä pinnapultteja joilla ohjausvarsi(vai mikä senyt on)on kiinni etuakselin päässä?
|
|
|||
|
|||
![]()
mä olen ostanut ruuvikeskuksesta pultteja joissa kierre loppuun asti kovuus 10,9,ruuvannut tarpeeksi syvälle pultinkannasta ja kiristänyt mutterilla.
niissä on käytettävä nimenomaan pinnapultti tyylistä kiristystä muuten löystyy. |
|
||||
|
||||
![]()
Kiitos tiedoista
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tavallinen pultti kestää ainakin pari vuotta löystymättä, ainakin hiluskissa (97). Kierre taisi olla 12*1,5mm.
Note! This message was posted anonymously! |
|
||||
|
||||
![]()
kele! se olin minä!
Elämässä pitää olla luksusta, Hiluksusta! |
|
||||
|
||||
![]()
Mulla on kanssa 10.9 pultit omassa viritelmässä eikä löysty.
www.G-69.tk - www.pahama.com Edited by - mikjus on 03/06/2005 14:43:21 |
|
||||
|
||||
![]()
Riittävän pitkästä (=100mm) 12.9 kuusiokolokantaisesta pultista kun ottaa sen "neitseellisen" kierteettömän osan ja töräyttää siihen ne Toitsun 1.5 kierteiset jenkulat niin riittävän vahva pinnapultti on valmis....
Mutteri voipi olla sitten jopa tavallinen 8.8 Cruiseri: hyvä peli,niit ol vähä talvisovas... http://www.slck.net |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
ohjausvarren vahvistaminen | RJ70 | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 08.04.2008 21:48 |
hj ohjausvarren päät | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 19.09.2007 16:33 | |
Toyotan vinsiin pitempiä pultteja?? | Setä | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 06.07.2006 20:05 |
LR defender CROSSROD EYE (ohjausvarren pää) | uretaani | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 19.12.2005 20:51 |
O:Ohjausvarren oikea pää | Larha | O/M/V Muut | 0 | 02.04.2004 07:59 |