Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 19.02.2006, 21:46
tapsa4x4:n Avatar
tapsa4x4 tapsa4x4 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.02.03
Sijainti: lahti/hollola, Finland.
Viestit: 9.934
Perusasetus

jos compression ration on puristus niin 88-89 malliset kirjasessa on sitten vapari 21.6;1 ja turbo 19.9:1 ja toisessa samanlaisessa hiukka vanhemmassa kummatkin on samat

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
SD33 Jako? RankkaAnkka Tekniikka & Jutustelu 1 07.04.2008 08:57
M: Patrollin sd33 kone PatRol O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 18.08.2007 22:00
O: sd33 patrollin kansi Epätoivoinen O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 19.07.2007 19:33
Korjaus kysymyksiä Patrolin SD33 koneesta VonLeka Tekniikka & Jutustelu 18 17.04.2007 19:07
M: Patrollin sd33 motti Teme O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 04.02.2007 19:24


Sivu luotu: 13:11 (GMT +2).