Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 18.04.2006, 14:09
junnu78:n Avatar
junnu78 junnu78 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 06.03.06
Sijainti: mikkeli, Finland.
Viestit: 2.782
Perusasetus

patroli leimalle, miss kunnossa...?


eli kannattaako ensin leimata normi katsastus ja sen jlkeen vied soa akseleiden ja korikorotuksen kanssa hakemaan muutos leimaa, vai kaikki kiinni ja leimalle... mitk renkaat muuten saa tappelematta leimattua patroliin? laitanko sinnekin suosiolla vaa 31/10.5/15 ni ei tarvi tapella. mit sanoo reilusti avarretuista kaarista? eli kertokaa mit ei kannata leimalle laittaa kii olla laittamatta... ja tassa ei toimi nappaimistossa a ja o he he... taitaa olla jenkki asetukset...

Team rattopojat

__________________
M.O.C
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
m:-91 vanhakuori patroli takapenkit(taka+lisäp) O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 22.10.2007 15:07
Comanchea leimalle JERKKU Tekniikka & Jutustelu 2 08.04.2006 07:11
Miss Suomi 2006 ariman Chit-Chat 41 05.02.2006 20:54
suzuki leimalle 31/10,5-15 KooPee Tekniikka & Jutustelu 32 23.09.2005 09:19
GR Patroli Tekniikka & Jutustelu 5 27.08.2004 20:35


Sivu luotu: 18:16 (GMT +2).