![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
||||
|
||||
![]() patroli leimalle, miss kunnossa...?eli kannattaako ensin leimata normi katsastus ja sen jlkeen vied soa akseleiden ja korikorotuksen kanssa hakemaan muutos leimaa, vai kaikki kiinni ja leimalle... mitk renkaat muuten saa tappelematta leimattua patroliin? laitanko sinnekin suosiolla vaa 31/10.5/15 ni ei tarvi tapella. mit sanoo reilusti avarretuista kaarista? eli kertokaa mit ei kannata leimalle laittaa kii olla laittamatta... ja tassa ei toimi nappaimistossa a ja o he he... taitaa olla jenkki asetukset... Team rattopojat
__________________
M.O.C |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
m:-91 vanhakuori patroli takapenkit(taka+lisäp) | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 22.10.2007 15:07 | |
Comanchea leimalle | JERKKU | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 08.04.2006 07:11 |
Miss Suomi 2006 | ariman | Chit-Chat | 41 | 05.02.2006 20:54 |
suzuki leimalle 31/10,5-15 | KooPee | Tekniikka & Jutustelu | 32 | 23.09.2005 09:19 |
GR Patroli | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 27.08.2004 20:35 |