![]() |
patroli leimalle, miss kunnossa...?
eli kannattaako ensin leimata normi katsastus ja sen jlkeen vied soa akseleiden ja korikorotuksen kanssa hakemaan muutos leimaa, vai kaikki kiinni ja leimalle... mitk renkaat muuten saa tappelematta leimattua patroliin? laitanko sinnekin suosiolla vaa 31/10.5/15 ni ei tarvi tapella. mit sanoo reilusti avarretuista kaarista? eli kertokaa mit ei kannata leimalle laittaa kii olla laittamatta... ja tassa ei toimi nappaimistossa a ja o he he... taitaa olla jenkki asetukset...
Team rattopojat |
Ihan miten haluat. Leimallista voi koeajaa...
************** Jussi ja Suzuki |
kaikki kiinni ja leimalle niin tein itse
"sisäpiiri safarit .fi" ite oot mulkku! www.fjdc.org www.pahama.com www.montenegrooffroad.com #13 |
nii olen saanu postia, ett kaikki kii ja leimalle. ja nii aion tehdaki. kiitos kaikille vastanneille!
Team rattopojat |
kansa vaatii niitä kuvia ! :)
Nissan kestää |
pitää napsia ss-miehelle muutama kuvatus... näät mimmonen on möröstä tullu.
Team rattopojat |
Sivu luotu: 18:01 (GMT +2). |