Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 26.08.2004, 17:18
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

GR Patroli


Tietääkö kukaan eroa ko. auton 2.8td:n ja laurelin 2.8d välillä? Patrolin konehan on rd28t ja laurelin rd28. Laurelin (uudempien -87-91)kampiakseli kuulemma kävis patroliin, mutta mitä muuta sinne sais laurelista, ja vieläpä että se kestäis? kiertokanget? männät?
Sattui niin hassusti että patrolin kampiakseli meni irtipoikki Pitäs alkaa selvittää koko tuhon laajuus......

Niin ja joku kyseli aiemmin ko. patrolin pakuksi muuttamisesta. Ei onnistu, yritin. Ainoa keino saada se pakuksi on poistaa penkkejä, kunnes jäljelle jää 1+1. Sitten sellainen ruma(kauheus on katsojan silmissä) kattokorotus, ja maksaa hirvittävä summa ajoneuvoveroa joka on aikoinaan jäänyt maksamatta (maastohenkilöautoissa oli kuulemma pienempi vero kuin pakettiautoissa). Tuo selittää miksei niitä ole pakettiautoina näkynyt.


Note! This message was posted anonymously!

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
m:-91 vanhakuori patroli takapenkit(taka+lisäp) O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 22.10.2007 15:07
patroli leimalle, miss kunnossa...? junnu78 Tekniikka & Jutustelu 5 19.04.2006 09:56


Sivu luotu: 05:14 (GMT +2).