![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
||||
|
||||
![]() Patrol huoltoautoksi vai pakuksi?On korotettu, sisätilan korkeus n.135cm. Kummaksi kannattaa muutoskatsastaa? Hyvät/Huonot puolet? edit: entäs matkailuautoksi? haluaisin säilyttää enemmän kuin 1+1 paikkaa, mutten tahdo maksaa 700-800e vuoteen veroo Edited by - VonLeka on 28/10/2005 21:44:47
__________________
Monien lähteiden mukaan elämä johtaa 100% varmuudella kuolemaan. Muistakaa pelätä kaikkea, älkää vahingossakaan erehtykö nauttimaan mistään. Ikinä. Milloinkaan. autot: TOYOTA HJ61, NISSAN KING CAB 4X4 2.5TDIC |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
TuontiPajero huoltoautoksi | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 20.11.2007 19:57 | |
Hdj-80 huoltoautoksi | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 05.12.2006 11:52 | |
Huoltoautoksi | Savis | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 27.07.2006 14:10 |
-90 td patrol pakuksi?? | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 08.01.2006 22:01 | |
Patrol 88 pakuksi | Razor | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 05.08.2004 13:47 |