Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 28.10.2005, 20:33
VonLeka:n Avatar
VonLeka VonLeka ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 22.10.05
Sijainti: TEXAS
Viestit: 2.807
Perusasetus

Patrol huoltoautoksi vai pakuksi?


On korotettu, sisätilan korkeus n.135cm.

Kummaksi kannattaa muutoskatsastaa?

Hyvät/Huonot puolet?

edit: entäs matkailuautoksi?
haluaisin säilyttää enemmän kuin 1+1 paikkaa, mutten tahdo maksaa 700-800e vuoteen veroo


Edited by - VonLeka on 28/10/2005 21:44:47

__________________
Monien lähteiden mukaan elämä johtaa 100% varmuudella kuolemaan. Muistakaa pelätä kaikkea, älkää vahingossakaan erehtykö nauttimaan mistään. Ikinä. Milloinkaan.

autot: TOYOTA HJ61, NISSAN KING CAB 4X4 2.5TDIC
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
TuontiPajero huoltoautoksi Tekniikka & Jutustelu 2 20.11.2007 19:57
Hdj-80 huoltoautoksi Tekniikka & Jutustelu 2 05.12.2006 11:52
Huoltoautoksi Savis Tekniikka & Jutustelu 2 27.07.2006 14:10
-90 td patrol pakuksi?? Tekniikka & Jutustelu 2 08.01.2006 22:01
Patrol 88 pakuksi Razor Tekniikka & Jutustelu 1 05.08.2004 13:47


Sivu luotu: 20:40 (GMT +2).