Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kettu_
Kuinka alkuperänen johtosarja? Vakiona puolan + napaan menee johto missä on diodi? Tms kiinni sen poistamalla ilemenee kyseistä vikaa, virtalukko ongelma on helppo diagnosoida ottamalla puolan plussan irti ja kytkemällä siihen suoran virran, puolamaadottaa itsensä kärkien kautta. Tuo kyllä kuulostaa enemmän kaasutin vialta kun ryyppy päällä käy, toki voihan se olla jos diodi on särki niin laskee virran läpi sieltä takas virtalukolle tai ei vastaavasti kulje diodinkautta puolalle? imusarjan päällä oleva venttiili aiheuttaa myös harmia mutta pitäs silti käydä vaikkei koko venttiiliä olis, mites bensan saanti? Pumpulta tulevasta letkusta varmaan tulee stratatessa kunnolla ainetta ja kohontasopinta on myös katottu? Joissain f10a kaasuttimissa on "karkea" suodatin ollut kohonkannen banjo pultin alla sellanen pieni siivilä. Varmaan aika mutuilua mutta toivotaan että jotain apua olisi edes
Liitteenä viellä joku vanha keskustelu https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=60150
|
No nyt sain vihdoin tulille autoa että kävi jotenkin.
Mutta en juuri ymmärrä mikä on viallinen?
Eli tämän ohjeen suora johto puolalle akulta.
Kävi ja otti kaasujakin vastaa mutta sytkä pitää vielä säätää kohilleen lampulla. Tuli paukkuja kaasarista.