![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#11
|
||||
|
||||
Ajologiikka
82:sesta ei ole mitään kuvia/manuaalia. Tässä pari kuvaa James 52 eri versioiden ajologiikasta. 82:n todennäköisesti samankaltainen jollei ihan sama. En ole koskaan nähnyt 82:sta läheltä. Onko 82:n 12 vai 24V peli?
Ensimmäisessä kuvassa ajoventtiili on osa Y5 ja seuraavassa 47. - Mittaa aluksi tuleeko ajoventtiileille täysi jännite, että aukeavat kunnolla. Venttiilin pitää olla kytkettynä johtosarjaan tässä mittauksessa. - Mikäli ratissa oleva ajovalitsin ei toimi vika on todennäköisesti johtosarjassa tai itse valitsinkytkimessä. - Ehkä kannattaa myös kokeilla irroittaa ajoventtiilin liittimet ja ohjata venttiiliä suoraan akkujännitteestä ja katsoa muuttuuko käyttäytyminen. Aikaisemmassa viestissä #314 on kuva missä näkyy nämä ajologiikkaan kuuluvat releet. Toistan ehkä itseäni, mutta laita nyt omista koneistasi ja projekteista kuvia ja tarinaa tänne. |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kokemuksia kaivataan Suzuki grand vitarasta. | GrapL | Chit-Chat | 2 | 28.04.2017 08:32 |
| Aga tig neuvoja kaivataan. | Pecos | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 27.03.2007 18:28 |
| Kokemuksia Super Swamper LTB:stä kaivataan | okkiM | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 07.08.2006 19:08 |
| Vinkkejä / kokemuksia kaivataan | ttimonen | Tekniikka & Jutustelu | 71 | 11.09.2005 10:15 |
| Kokemuksia offimiehiltä kaivataan : PMR puhelimet! | Hujane | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 03.11.2004 20:03 |