Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 03.07.2024, 00:53
Säätäjä_setä:n Avatar
Säätäjä_setä Säätäjä_setä ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 07.12.08
Sijainti: Espoo
Viestit: 766
Perusasetus

Ajologiikka


82:sesta ei ole mitään kuvia/manuaalia. Tässä pari kuvaa James 52 eri versioiden ajologiikasta. 82:n todennäköisesti samankaltainen jollei ihan sama. En ole koskaan nähnyt 82:sta läheltä. Onko 82:n 12 vai 24V peli?

Ensimmäisessä kuvassa ajoventtiili on osa Y5 ja seuraavassa 47.
- Mittaa aluksi tuleeko ajoventtiileille täysi jännite, että aukeavat kunnolla. Venttiilin pitää olla kytkettynä johtosarjaan tässä mittauksessa.
- Mikäli ratissa oleva ajovalitsin ei toimi vika on todennäköisesti johtosarjassa tai itse valitsinkytkimessä.
- Ehkä kannattaa myös kokeilla irroittaa ajoventtiilin liittimet ja ohjata venttiiliä suoraan akkujännitteestä ja katsoa muuttuuko käyttäytyminen.

Aikaisemmassa viestissä #314 on kuva missä näkyy nämä ajologiikkaan kuuluvat releet.





Toistan ehkä itseäni, mutta laita nyt omista koneistasi ja projekteista kuvia ja tarinaa tänne.
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	James_52_D_5-speed.jpg‎
Views:	1774
Size:	317,5 Kt
ID:	107278   Click image for larger version

Name:	James_52_D-4.jpg‎
Views:	1692
Size:	222,7 Kt
ID:	107279  
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kokemuksia kaivataan Suzuki grand vitarasta. GrapL Chit-Chat 2 28.04.2017 08:32
Aga tig neuvoja kaivataan. Pecos Tekniikka & Jutustelu 6 27.03.2007 18:28
Kokemuksia Super Swamper LTB:stä kaivataan okkiM Tekniikka & Jutustelu 16 07.08.2006 19:08
Vinkkejä / kokemuksia kaivataan ttimonen Tekniikka & Jutustelu 71 11.09.2005 10:15
Kokemuksia offimiehiltä kaivataan : PMR puhelimet! Hujane Tekniikka & Jutustelu 15 03.11.2004 20:03


Sivu luotu: 06:53 (GMT +2).