Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #36  
Vanha 14.06.2024, 20:27
suzs205:n Avatar
suzs205 suzs205 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 22.06.11
Sijainti: joensuu
Viestit: 233
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja lacrits68 Näytä viesti
moi!

saako ketjua lainata kysymyksen verran. 2008 ford rangerissa on vannekoko 6x139,7 samat vanteet kun ns "japsijaossa" eli käy minkä tahansa 6x139,7 vanteet alle?


kiitos
Ei käy kaikki, keskireiän täytyy olla tarpeeksi iso, ja offsetin sopiva. Ja tottakai myös vanteen leveyden on oltava sopiva.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään Ford Ranger 4x4 -89 Rekisteröimätön O/M/V Ajoneuvot 0 29.05.2010 16:08
Myydään / Vaihdetaan Ford Ranger II, 2.9 V6 vm. 90 Markku_66 O/M/V Ajoneuvot 7 28.05.2009 17:55
Ford Ranger himmel Tekniikka & Jutustelu 1 11.09.2007 09:27
M:Ford Ranger -87 Rankku O/M/V Ajoneuvot 8 21.02.2007 12:57
M:Ford Ranger... Rankku O/M/V Ajoneuvot 2 03.09.2006 08:41


Sivu luotu: 13:27 (GMT +2).