![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#11
|
|||
|
|||
![]()
Tapaus suzuki samurai ykspisteruiskulla. Ongelma on korkea tyhjäkäynti kylmänä. Vaikka hellepäivänä ulkolämpö varjossa huitelee 30 astetta, niin suzuki huutaa tyhjäkäynnillä 3000 rpm, tovin kuluttua alkaa humpaaminen 3000...2500...3000..2500... jonkun minuutin kunnes laskee n.2000, kaikkineen n. 5 minuuttia kunnes tyhjäkäynti laskee vajaaseen 900.n Talvella kestää vielä kauemmin.
Kaikki letkut ja liittimet käyny läpi monesti eikä niissä tunnu olevan mitään havaittavaa vikaa. Anturi? eihän niitä montaa ole. Mistä vikaa vois hakea, oliskos hyviä vinkkejä. Vai onko tää ominaisuus eikä vika? |
Luokat |
samurai, sj410, sj413, suzuki, yleistä |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 8 (0 jäsentä and 8 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Miksi Disco1 tai Defe ei soveltuisi offikäyttöön? | Sirernog | Tekniikka & Jutustelu | 188 | 20.04.2012 20:30 |
Kassillinen tyhmiä kysymyksiä,... | regular | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 13.05.2007 22:13 |
Bj-40 murros ja sarja tyhmiä kysymyksiä | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 25.06.2006 17:18 | |
Bj-75 , kysymyksiä ??( tyhmiä ) | Palde | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.02.2005 19:17 |
Tyhmiä kysymyksiä | Kupla | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 13.09.2004 13:47 |