Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #16  
Vanha 04.08.2021, 23:50
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.329
Perusasetus

Olenko ymmärtänyt tähän menneessä oikein?

Otit suuttimet irti, etkä laita niitä tarkastukseen kun dieselhuolto ei ehdi, vaan olet laittamassa niitä takaisin kiinni?

Niitä suuttimen prikkoja saa paikalliselta merkkihuollosta, ja varmaan sieltä dieselhuollostakin. Mutta hiukan jää mieltä vaivaamaan, jos on ajettu paljonkin ilman suuttimen kärjen prikkoja, niin missä kunnossa on kansi? Vaatii helposti suuttimen pohjan jyrsimisen suoraksi. Mitsussa on vielä alumiinikansi.

Ilman prikkoja suutin on liian alhaalla, ja ruiskutus sylinterissä on päin persettä. Se rasittaa mäntää, ja aiheuttaa teho hukkaa.

Mihinkään noista sinun kuvaamista oireista ei nämä suuttimien edes-takas laitot eivät auta.
Vastaa lainaten
 

Luokat
käynnistys, käyntihäiriö, mitsubishi, mitsubishi l-200


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Mitsubishi L200 -09 polttoaineen paine ongelma? Tompson Tekniikka & Jutustelu 0 12.04.2021 15:18
Ostetaan Mitsubishi 4D56(T) pakosarja Phesav O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 11.07.2018 10:36
Mitsubishi L200 2.5tdic -97 Neliveto ongelma! turbodiesel Tekniikka & Jutustelu 27 15.11.2015 12:43
Ostetaan l200 4d56 sylinterikansi pete 4d56 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 21.04.2015 17:58
M: Mitsubishi 2.5 TD Sylinterikansi 4D56 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 19.07.2007 04:33


Sivu luotu: 07:55 (GMT +2).