Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kenni_
Joo noi motonetin hiilet on nyt paikallaan ja toimii aina yhden päivän jonka jälkeen hyytyy ja pysähtyy kunnes taas purkaa moottorin irti. Mielestäni hiilet pääsee kyllä ihan hyvin liikkumaan, mutta en oikein muutakaan syytä keksi miks noin tekee. Kyseessä on siis catin telakone, siihen maksaa kaikki ihan v*itusti. 😒 Paitti suodattimet.
|
Kuinka kulunut se kollektori on? Ettei oo niinku mulla, kulunu puhki asti muutaman sektorin kohdalta ja sitten kun sattui pysähtymään hiili noiden kohdalle niin ei lähtenyt pyörimään ellei antanut kädellä vauhtia. Oli sillai julkeasti kulunut toisesta reunasta että nopeasti Flukella stekatessa jokainen sektorin näytti kontaktia... alla oleva eriste oli sopivasti lähes samanvärinen kuin kollektorin liukupinta niin heti ei tajunnut.
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG.
RRC 3,9SE -90. Valkoinen.
Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa
Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto"
Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu"
Range Rover P38A -95, purkuraato
Volvo C303, muutti pois.
|