Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nerd-O
Mulla on ollut Jeepin Cherokee. Susipaska auto. Koko ajan vikaa ja mätänee. Mulla on ollut varmaan 3-4kpl Chevyn Caprice Classiceja. Susipaska auto. Jokaisessa vikaa ja ne mätänee. Chryslerin Grand Voyager. Varmaan maailman paskin auto. Siinä ei ole mitään muuta kuin vikaa. Chryslerin Sebring.. Ohhoijaa mikä paskakasa sekin oli. Chevy Astro.. Susipaska auto sekin. Pontiac Transport, ei mitään muuta kuin vikaa. Ainoa auto muuten mistä on jarruneste säiliö haljennut. Mulla oli myös Artic Catin mönkijä, joka oli made in america. Sekin oli täysi paska. Ainoa peli mistä etuperä on haljennut kun ajaa takavedolla.. Se oli pakko hävittää ennen takuun loppumista kun siinä oli niin valtavasti vikoja. Jenkit ei vaan osaa rakentaa autoja. Vielä kummallisempaa on se kun ne ei osaa tehdä automaatteja. Hyvin usein juuri ne automaatit laukee niistä. Kaikki noi on ollut melkoisia lullia. Paitsi Cherokee. Mut en kyllä kehuisi jenkkiä kovin hyväksi autoksi ajella. Toki jos tykkää siitä kun ratissa on se puoli kierrosta väljää ja sitä saa aivan koko ajan vatkaa. Niin ja olihan mulla ollut myös Dodgen Caravan. Yllättäen automaatissa vikaa. Myöskin Dodgen Ramcharger.. Jälleen yllättäen automaatissa vikaa.. Se oli kyllä muutoinkin aivan mätä yksilö ja muutoinkin yksi vikapesä.. Chevy van oli kanssa pakko hävittää kun se koppa mätäni käsiin ja motti alkoi antaa periksi.
Eli kyllä noita jenkkejä aika paljon on omistettu. Eikä ole kyllä mitään väliä mikä jenkki se on ollut. Samanlaista paskaa ne kaikki on. Niiden automaatit ei kestä varmaan missään mallissa. Ne on täynnä sähkövikoja. Jos raskalaisia haukutaan sähkövioista niin jenkkeihin verrattuna ne on kyllä ongelmattomia. Kaikki jenkit myös mätänee huolella. Mut onneksi suomi on täynnä hölmöjä elviksiä mitkä ostaa onnesta soikeena noi romut.
|
Oli kyllä niin asiallisesti perusteltu vastaus että arvostan mielipidettäsi yhtä paljon kuin sinä amerikkalaisia autoja.