![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Nonnii.
Valitetavasti 632 000 km ajetussa käyttöautossani ei enää ole originaalli moottoria/moottoria lainkaan ![]() Jakopäätä kasatessa tuli pikkune huoli ku yks kiristäjän pultti meni poikki. Sormi oli erittäi syvällä suussa. Pultilla ei kuitenkaan ollut mitään mahdollisuuksia voittaa tätä taistelua, joten KEMPPI käteen ja korjaamaan. Onneks sai kierrettyy vastapuolelle mutterin melkee kokonaa. Tietääks porukat mikä tää on Jakopää, kytkinpuoli kassa, sekä imusarja vaihettu intercoolerista non intercoolerii. Ei kai tossa oo mitää erikoisii säätöjä et toi moottori tappais ittesä ilma välijäähyä ![]() Enää ÖP anturi nii voip harkita nostoa keulille. Pakko kyllä nostaa tää työkalupakki esille. Oon pystyny BILTEMAn röikaluilla tekee 98% nää Pajeroitten huollot. On 6 kulmaset hylsyt, ainoastaa oon hankkinu toho lisäks kunnollisen kiintolenkki sarjan. https://www.biltema.fi/tyokalut/tyok...saa-2000034918
__________________
............................. Kiitos ja anteeksi |
Luokat |
korjaaminen, mitsubishi, pajero |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|