![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Bensarohmun kanssa tuli peuhattua hetki, parempaa rengasta laitettuu alle ja öljyt vaihettuu. Mutta mutta... hetken tuumattua ja kunnon koe lenkin jälkee, öljyn pinta nousee, ja tikku muuttuu vaaleanruskeasta harmahtavaksi, paikoitellen havaittavissa valkoisia läikkiä
![]() Pari viikkoo masennuksissaa ku ryskää Logsetilla keskellä korpee, rupee inspiraation siemen itämään pääkopassa ![]() Avoautossa on liian kovat vakuutusverot ettei sitä vois kuvitellä kayttävän 1,5 viikkoa pitempää. (800+vakuutus). No, tossa viimesyksynähän tuli parsittuu kasaa toi kovakattonepätkä. Se on rekattu huoltoautoksi, eli pakuks. Huomattavasti halvempi ![]() Siinä vaa loota rohisee, pakki ei pysy päällä ja vitone vinkuu. Kuulostaa iha tolta galantinlaatikon oiresyndroomalta, sellasta oon kuullu. Varaosa kasakin tuli sillo puolvuotta sitte hankittuu. Siihen kuulu korjattu loota. Pari tuntia ja aski alhaalla. Pitäis osata taikoo uus laatikko tonne alle, auto on 4"x4" parrujen päällä. Vaihdelaatikko nostinta en omista, ideoita mite ton saa parhaite nostettuu tonne ylös iha tavan lattiatunkilla.
__________________
............................. Kiitos ja anteeksi |
Luokat |
korjaaminen, mitsubishi, pajero |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta) | |
|