Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 28.04.2019, 18:31
Micco:n Avatar
Micco Micco ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 08.03.05
Sijainti: Turku, Finland.
Viestit: 1.774
Perusasetus

Ite tehny viimeksi ihan paineilma putkesta, siitä muovisesta. Suodattimella ym. metalliputkek ja muoviputken väliin kumiletku liitos nippojen kanssa. Tai jos sattuu koot sopivasti niin saattaa saada tiiviin liitoksen suoraan laittamalla muoviputken metalliputken päälle klemmarilla kiristäen.

Esim. Etralla on valikoimissa montaa lajia putkia. http://tuotteet.etra.fi/fi/g21287075/pneumatiikkaputket

Tämän tapaisilla liittimillä, putki ja liitin koot valitaan sit vaan oman tarpeen mukaan. Kaikki liittimet putket ja letkun saa pneumatiikkaalan ihan liikkeestä.
https://www.teca.fi/tuotteet/paineil...lahtoliitin-sk
https://www.vtwincity.fi/verkkokaupp...lle-p-312298-0
__________________
Harbor Cruisers

Viimeksi muokannut Micco : 28.04.2019 18:48
Vastaa lainaten
 

Luokat
pajero


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty mitsu pajero huoltoauto 5D PAJERO TURBO STW-L049GW-M-4X4/2700 Hype O/M/V Ajoneuvot 3 16.04.2013 22:45
Pajero miehille kysymyksiä Pauli_Antero Tekniikka & Jutustelu 19 05.11.2011 17:06
PAJERO V6 3.0 Aut.vm.1989 --> Kysymyksiä! TOPPAHOUSU Tekniikka & Jutustelu 5 31.07.2008 10:41
"Voiman tuntu'" Pajero gen2 vs. Pajero gen1 Propulsion Tekniikka & Jutustelu 8 22.04.2008 16:30
Pajero kysymyksiä Juniori83 Tekniikka & Jutustelu 0 28.09.2005 11:20


Sivu luotu: 19:19 (GMT +2).