![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#11
|
||||
|
||||
|
Ite tehny viimeksi ihan paineilma putkesta, siitä muovisesta. Suodattimella ym. metalliputkek ja muoviputken väliin kumiletku liitos nippojen kanssa. Tai jos sattuu koot sopivasti niin saattaa saada tiiviin liitoksen suoraan laittamalla muoviputken metalliputken päälle klemmarilla kiristäen.
Esim. Etralla on valikoimissa montaa lajia putkia. http://tuotteet.etra.fi/fi/g21287075/pneumatiikkaputket Tämän tapaisilla liittimillä, putki ja liitin koot valitaan sit vaan oman tarpeen mukaan. Kaikki liittimet putket ja letkun saa pneumatiikkaalan ihan liikkeestä. https://www.teca.fi/tuotteet/paineil...lahtoliitin-sk https://www.vtwincity.fi/verkkokaupp...lle-p-312298-0
__________________
Harbor Cruisers Viimeksi muokannut Micco : 28.04.2019 18:48 |
| Luokat |
| pajero |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myyty mitsu pajero huoltoauto 5D PAJERO TURBO STW-L049GW-M-4X4/2700 | Hype | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 16.04.2013 22:45 |
| Pajero miehille kysymyksiä | Pauli_Antero | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 05.11.2011 17:06 |
| PAJERO V6 3.0 Aut.vm.1989 --> Kysymyksiä! | TOPPAHOUSU | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 31.07.2008 10:41 |
| "Voiman tuntu'" Pajero gen2 vs. Pajero gen1 | Propulsion | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 22.04.2008 16:30 |
| Pajero kysymyksiä | Juniori83 | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 28.09.2005 11:20 |