![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#9
|
||||
|
||||
|
Tampereellahan on sellainen "täällä ei köyhät huutele" lisä joten saa siihen ainakin tonnin laittaa lisää
![]() Tuolla se on tallissa justiin värkkäyksen alla, laittelen vähän lisää hupisähköjä ja pieniä muutoksia muutenkin touhuilen, hyvin on tehty eli fiksuja rakenneratkaisuja ja katossa/lattiassa 6 senttiä eristettä.. Aika raskasvetoinen se on, painaa 1500kg ja ilmanvastus on luokkaa pystyyn nostetty lastulevy. ![]() Tämä vaunu ainakin on ollu sellainen korpikenttien lennonjohtotorni, vaunu puskaan ja piuhat kontrollikaappiin kiinni niin on saatu lentokoneet alas kairalla. Jatkaa toki radio/peditiokäytössä edelleenkin, passaa mulle justiin. Viimeksi muokannut Lerssinen : 29.12.2018 21:36 |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Onkos kellään kokemusta 16" vanne ja 16,5" rengas | nbf | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 31.07.2016 15:03 |
| Kärkikaupasta kellään tietoa | -Juuso- | Chit-Chat | 2 | 01.12.2012 09:13 |
| olisko kellään tietoa patrollista 3,0 | laito | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 12.06.2011 20:38 |
| Kellään TARKEMPAA tietoa vinssin sähköistä?? | juha_t | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 18.09.2009 08:27 |
| hiacen riiselipumpun tietoa kellään?? | suikkeli | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 18.03.2006 07:34 |