Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #9  
Vanha 29.12.2018, 21:33
Lerssinen:n Avatar
Lerssinen Lerssinen ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 21.03.11
Sijainti: Oulainen
Viestit: 1.915
Perusasetus

Tampereellahan on sellainen "täällä ei köyhät huutele" lisä joten saa siihen ainakin tonnin laittaa lisää

Tuolla se on tallissa justiin värkkäyksen alla, laittelen vähän lisää hupisähköjä ja pieniä muutoksia muutenkin touhuilen, hyvin on tehty eli fiksuja rakenneratkaisuja ja katossa/lattiassa 6 senttiä eristettä.. Aika raskasvetoinen se on, painaa 1500kg ja ilmanvastus on luokkaa pystyyn nostetty lastulevy.





Tämä vaunu ainakin on ollu sellainen korpikenttien lennonjohtotorni, vaunu puskaan ja piuhat kontrollikaappiin kiinni niin on saatu lentokoneet alas kairalla.
Jatkaa toki radio/peditiokäytössä edelleenkin, passaa mulle justiin.

Viimeksi muokannut Lerssinen : 29.12.2018 21:36
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Onkos kellään kokemusta 16" vanne ja 16,5" rengas nbf Tekniikka & Jutustelu 6 31.07.2016 15:03
Kärkikaupasta kellään tietoa -Juuso- Chit-Chat 2 01.12.2012 09:13
olisko kellään tietoa patrollista 3,0 laito Tekniikka & Jutustelu 0 12.06.2011 20:38
Kellään TARKEMPAA tietoa vinssin sähköistä?? juha_t Tekniikka & Jutustelu 6 18.09.2009 08:27
hiacen riiselipumpun tietoa kellään?? suikkeli Tekniikka & Jutustelu 6 18.03.2006 07:34


Sivu luotu: 02:03 (GMT +2).