Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja petroman
Ensimmäinen ekoteko olis vetäistä kehä1:n (tai jopa 3:lle minun puolestani) linjoille muuri natolankoineen ja kieltää polttomoottorin käyttö sisäpuolella. Saisivat siellä leikkiä napajäätikönpelastamisleikkejään ihan rauhassa.
|
Miksi? Meinaatko, että täällä Kehän 3:n sisäpuolella kaikki kaipaa polkupyöriä, puunhalausta ja vihreää aatetta?
Mulla 18km työmatka autolla n.20min., julkisilla samaan menee 1h15min.- 1h:45min. Ihan mielellään ajan vuotuisen ajosuoritteeni työmatkat omalla autolla enkä dösässä istuen. Säästyy kuukauden verran niissä paskarotteloissa istumiselta

Ei mua haittaisi työmatkoja toisaalta ajaa sähköautolla jos olisi fiksuja vaihtoehtoja, tollasiin lyhyisiin ajoihin olisi ihan toimiva.
Muuten ei kyllä tänä päivänä tulisi mieleenkään sähköauto, liian lapsenkengissä koko homma. Tekivät just hyvän testin Saksassa, dieselauto oli pitkällä matkalla nopein (tankkaamatta koko matka ja n.7h ajoaika), bensa-auto aavistuksen hitaampi, Tesla oli välilatausten takia 4h myöhemmin perillä