![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]()
aloitetaan AA-kerhon kokoontumisista tutuksi tulleella esittäytymisellä: "minä olen pillimehu...minulla on pokkaus
![]() pokkausten perimmäinen tarkoitus lienee jämäköittää ohuita materiaalivahvuuksia... pokkaamisella pelti pakotetaan pitämään paremmin profiilinsa... jäykkyyttä tuovilla taitoksilla toisaalta aikaansaadaan myös tasaisten pintojen parempi kantavuus... ...kaikki tuo edellämainittu on suoralattiaisessa BJ:ssä toteutettu taidetta lähentelevällä tavalla...jostakin selittämättömästä syystä 1.0 -mallisarjan silmiähivelevät lattiaprässäykset sulattavat katseeni ja kostuttavat suupieleni...sekä silmä ![]() tuohon valitettavaan tilanteeseen törmäsin tinailtuani kuskin puolen lattian paikoilleen puolitoistamillisestä pellistä...työn alla taisi olla Afrikan Tähden järjestysnumeroltaan jo 3. kuskin lattia...alkuperäiset jäykkyyttä tuovat pokkaukset oli menetetty jo edellisten elämien korjauksissa...alapuolelle harsitusta Weckman-kuljetuskulmakotelosta (registered trademark) huolimatta lattia käyttäytyi kengän alla kuin kymmenen litran muoviämpäri..yhtä ryhdikkäänä ![]() jos jotakin olen matkan varrella oppinut, niin sen että pellin käsittely on kuningas ![]()
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Automaattinen tähti-kolmiokäynnistin, tarjoa. | KAS | O/M/V Muut | 2 | 23.09.2020 10:31 |
Ostetaan auto afrikan matkalle | JuKu | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 28.01.2014 21:57 |
afrikan poikien foorumi | risukärsä | Linkit | 0 | 23.01.2011 22:12 |
Afrikan matkaajat | myllis | Linkit | 6 | 21.01.2011 23:37 |
Afrikan jobbarien numeroja | Heikki L | Chit-Chat | 13 | 19.10.2008 20:22 |