![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Eli siis haen toisenlaista jousitusratkaisua kevyt k-a sprinteriin kun nykyinen pohjaa rajoitinkumiin usean montun ryppässä ja pelkän siis pelkän iskunvaimentimen toimiessa ylätukivartena johon ei ole luottaminen jo auton ikääntymisenkin takia. Nyt on sanottu suburbanin etupään olevan tässä tarkoituksessa mahdollinen ja chevy Silverado mahdollisesti jollainlailla. Samalla sais parantua luotto ja huoltomasis(varaosat ja niiden hinta) ja akseliston kestävyys niin tää kaikki yhtälö aiheuttaa kasan kysymyksiä joihin en ole googlella niitä saanut. Siitä on ollut kyse ja kevyt kuorma-autosta. etuakseli massaltaan 1750kg ja 1625 raidelevydestä +-100 mm.
Viimeksi muokannut Ahma : 18.04.2018 04:25 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Teräksen kestävyys | Diskokaveri | Tekniikka & Jutustelu | 41 | 01.12.2015 15:36 |
HJ60 kestävyys | ss125 | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 20.12.2006 22:04 |
2L-T:n kestävyys? | Setä | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 19.03.2005 21:27 |
Koneen kestävyys? | BlackJack | Vuosimallit 1984-1996 | 8 | 04.07.2004 20:32 |
Akselin kestävyys | kumilusmu | Tekniikka & Jutustelu | 21 | 06.11.2003 22:21 |