![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Tuli muuten tuollainen "isopyöräinen Sprinteri" Hamina-Kotka motarilla vastaan vaikutti matkailuautolta. Tai ainakin sivuikkunoissa oli viitteitä asuntoautojen ikkunoista ja sen mitä ihmetykseltä ehdin katsoa taakse niin saattoi olla 100 lätkä persauksissa
|
|
||||
|
||||
![]()
Hymer valmistaa niitä abaut 69.000€ hinnalla. Peltikoppaan tekevät ja joku rakentaa kusikopin kera myös. Siinä se menee iso raha hukkaan.
|
|
|||
|
|||
![]()
Eiks ne pyydä verhoomon tekemästä retkeilyautosta saman verran? Mutta vajaavetoisella alustalla. Muistaakseni oli kerran yhden EKL vilkuttajan kans puhetta kun näkyi liikenteessä Sprinter 4wd saattoautona niin sanoi että varusteineen 85 tonnia olis maksanut
|
|
|||
|
|||
![]()
Halpa on jos 69k € maksaa valmis 4wd Sprinter varusteltuna. Tollanen 319 automaatti alennusvaihteella maksaa tyhjänä jo 60tonnia
|
|
||||
|
||||
![]()
90.000 peltikuoriin tehtynä ja kusikoppi päällä 92.000 alennusvaihteet saa 800€ lisähintaan.
|
|
|||
|
|||
![]()
Satkun verran tuli maksamaan toi työauto kaikkinensa, 319 neliveto automaatti alennusvaihteella. 2+3 retkeilyauto.
Kyllähön niihin rahaa menee. Oon kyllä tyytyväinen, tuli sellanen mitä halusin. |
|
|||
|
|||
![]()
55 tuhatta on crafterin muutoksen hinta lukoilla ja alennusvaihteella, siihen perusauto päälle ja mitä nyt menee sisuksen tekoon vähän toista kymppiä kun itse teen. Eli aika lähellä satkua tuonkin hinta. Mulle tulee kans 2+3 tosin kuorma-autona, mutta teen sisuksen niin että täyttää myös matkailuauton vaatimukset.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Teräksen kestävyys | Diskokaveri | Tekniikka & Jutustelu | 41 | 01.12.2015 15:36 |
HJ60 kestävyys | ss125 | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 20.12.2006 22:04 |
2L-T:n kestävyys? | Setä | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 19.03.2005 21:27 |
Koneen kestävyys? | BlackJack | Vuosimallit 1984-1996 | 8 | 04.07.2004 20:32 |
Akselin kestävyys | kumilusmu | Tekniikka & Jutustelu | 21 | 06.11.2003 22:21 |