Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 08.04.2018, 23:26
JES:n Avatar
JES JES ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 04.01.07
Sijainti: Sipoo, Finland.
Viestit: 363
Perusasetus

Tiedoksi ja varoituksen sana. Tutun vm 2000 2.8 td Pajero rullannu 600 tkm ja toiminu ku kello mitä nyt pari kantta vaihdettu. Muuten ei suurempia vaivoja ole ollut. Lähin sil liikenteeseen ja kävi tosi huonosti eikä ottanut kierroksia. Sit sammu ja laakista kuollut. Tota ennen siis toiminu ihan hyvin. Enää ei edes luvannut käyntiin. No vikaa etsimään ja polttoainesuodatin täys ruostetta. Oli vaihdettu vajaa vuos sitte. Tuloksena pumppu paskana ku polttoainelinjasta tulee metallihileistä dieseliä. Vamaan kans suuttimet kaput. Menee varmaan koko pata uusiks ku tota metallihileistä polttoainetta on varmaan menny sylintereihin. Tuttu sano et oli huomannu pintä savutuksen lisääntymistä viimeaikoina. Kannattaa varmaan vähä seurata mitä sinne suodattimeen on vaihtovälin aikana kertynyt.
__________________
SLCK #364,
HDJ100 2006
HJ-61 1989 ex
Vastaa lainaten
 

Luokat
pajero


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 7 (0 jäsentä and 7 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty mitsu pajero huoltoauto 5D PAJERO TURBO STW-L049GW-M-4X4/2700 Hype O/M/V Ajoneuvot 3 16.04.2013 22:45
Pajero miehille kysymyksiä Pauli_Antero Tekniikka & Jutustelu 19 05.11.2011 17:06
PAJERO V6 3.0 Aut.vm.1989 --> Kysymyksiä! TOPPAHOUSU Tekniikka & Jutustelu 5 31.07.2008 10:41
"Voiman tuntu'" Pajero gen2 vs. Pajero gen1 Propulsion Tekniikka & Jutustelu 8 22.04.2008 16:30
Pajero kysymyksiä Juniori83 Tekniikka & Jutustelu 0 28.09.2005 11:20


Sivu luotu: 09:17 (GMT +2).