Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 01.02.2018, 14:22
antti_boy antti_boy ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 22.05.07
Sijainti: Finland.
Viestit: 196
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rak Näytä viesti
Öljypohjan joudut modaamaan kampitunnistimelle sopivaksi, se on öljypumpun alapinnassa.
Jos käyttää Samurain korvakoita moottrille niin pakosarjan vaatii, jos taikoo itse vasemman puolen korvakon niin sitten voi onnistua g13bb pakosarjan käyttö.

Tiettty tuohon listaan lisäksi välikardaanin, ja 1.3 leimaamisen vaatimat muutokset. Tuo g13bb taitaa olla tehojen puolesta siinä ja siinä.

Jeps.

Ideana ois hommata tommonen kokonainen auto jossa G13bb tekniikka ja joo se on tehojensa puolesta justiin siinä ja tässä. G16 kone ois helpommin saatavilla, mutta sen leimalle saaminen sitte vaatis jotain kikkailua että menis tehojensa puolesta.
Vastaa lainaten
 

Luokat
samurai, sj410, sj413, suzuki, yleistä


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 5 (0 jäsentä and 5 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Miksi Disco1 tai Defe ei soveltuisi offikäyttöön? Sirernog Tekniikka & Jutustelu 188 20.04.2012 20:30
Kassillinen tyhmiä kysymyksiä,... regular Tekniikka & Jutustelu 5 13.05.2007 22:13
Bj-40 murros ja sarja tyhmiä kysymyksiä Tekniikka & Jutustelu 2 25.06.2006 17:18
Bj-75 , kysymyksiä ??( tyhmiä ) Palde Tekniikka & Jutustelu 6 02.02.2005 19:17
Tyhmiä kysymyksiä Kupla Tekniikka & Jutustelu 11 13.09.2004 13:47


Sivu luotu: 19:24 (GMT +2).