Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 07.02.2018, 09:09
sami73:n Avatar
sami73 sami73 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 19.10.05
Sijainti: Mikkeli
Viestit: 382
Perusasetus

mistähän kannattais kysellä moottorinkannatinkumeja SJ 410 ?

__________________
M.O.C
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 07.02.2018, 09:21
Heguli:n Avatar
Heguli Heguli ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 22.06.06
Sijainti: Espoo / Suomusjärvi
Viestit: 7.323
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sami73 Näytä viesti
mistähän kannattais kysellä moottorinkannatinkumeja SJ 410 ?
https://m.ebay.com/itm/SRL-Motorlage...oAAOSwItJac1yI
__________________
Tumpula Racing Team
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 04.03.2018, 21:28
0ltzi:n Avatar
0ltzi 0ltzi ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 31.12.08
Sijainti: Karjalohja
Viestit: 4.617
Perusasetus

Pitääkö toi SJn 1,3 koneen kansi jälkikiristää kun on remontin jälkeen käytetty lämpimäksi??
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 05.03.2018, 15:49
vellihousu:n Avatar
vellihousu vellihousu ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 26.01.10
Sijainti: kirkkonummi
Viestit: 646
Perusasetus

Esson baarissa joskus sanoi, jos kannen lopullinen kiristys tehään asteittain (ei siis momenttiin) niin ei tarttis jälkikiristää. Tiedä sitten onko väitteessä mitään perää.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 12.03.2018, 19:40
miksi miksi ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 17.10.13
Sijainti: Nastola
Viestit: 79
Perusasetus

Alunperin susukissa on venyvät pultit eli jälkikiristystä ei pitäs vääntää. Tiedä sitten onko enää mitkä pultit matkassa mukana.

Vitarassa tartteis syyläri askarrella, onko vanhemmissa vitaroissa versiota missä olis flektin anturia vai pitäiskö askarrella jotain muuta?
Murheelinen 1.6 16v kone, 1991 vuodelta.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 31.03.2018, 18:42
Heguli:n Avatar
Heguli Heguli ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 22.06.06
Sijainti: Espoo / Suomusjärvi
Viestit: 7.323
Perusasetus

Onko SJ410 alunperin ulkoinen jännitteensäädin ? Jos on niin missä se sijaitsee ? Mulla lopetti laturi lataamisen. Laturi on melko uusi ja siinä on oma säädin. Aloin epäilemään auton oman säätimen hajoamista. Tosin virtalukossakin on vähän vikaa, vaihdan sen huomenissa.
__________________
Tumpula Racing Team
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 31.03.2018, 19:06
4WD 4WD ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 06.09.04
Sijainti: Lounais-Suomi, Finland.
Viestit: 434
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Heguli Näytä viesti
Onko SJ410 alunperin ulkoinen jännitteensäädin ? Jos on niin missä se sijaitsee ?
On. Kytkinpolkimen vasemmalla puolella rintapellin ohjaamonpuolella.
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
samurai, sj410, sj413, suzuki, yleistä


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 6 (0 jäsentä and 6 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Miksi Disco1 tai Defe ei soveltuisi offikäyttöön? Sirernog Tekniikka & Jutustelu 188 20.04.2012 20:30
Kassillinen tyhmiä kysymyksiä,... regular Tekniikka & Jutustelu 5 13.05.2007 22:13
Bj-40 murros ja sarja tyhmiä kysymyksiä Tekniikka & Jutustelu 2 25.06.2006 17:18
Bj-75 , kysymyksiä ??( tyhmiä ) Palde Tekniikka & Jutustelu 6 02.02.2005 19:17
Tyhmiä kysymyksiä Kupla Tekniikka & Jutustelu 11 13.09.2004 13:47


Sivu luotu: 02:26 (GMT +2).