Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #10  
Vanha 28.12.2017, 12:42
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.334
Perusasetus

Taidankin unohtaa 1-vaihesähköt tästä rojektista...

Tutkin paremmin puhaltimen ympäristöä, ja siellähän on 3-vaihesähkö jakorasia katossa melkein vieressä! Purin joskus 20 vuotta sitten tuosta rasiasta yhden 1-vaihe johdon pois, en muistanut sen olevan 3-vaihe rasia.

Eli kolme vaihetta moottoriin kiinni, eikä nollaa kiinni mihinkään?

Onko merkitystä, tuleeko vaiheet kiinni U1, V1, W1 liittimiin tai U2, V2, W2? Eli kytkentäliuskat ovat nyt kiinni "1"-numeroisten napojen päällä, pitääkö ne vaihtaa kiinni "2"-numeroiden päälle. (sen siis käsitän, että liuskat ja vaihejohdot eivät tule kiinni samaan napaan, muuten tulee oikosulku)

Jos moottori pyörii väärinpäin, niin sitten kahden vaihejohdon paikkojen vaihto?

Suojamaata ei tuosta rasiasta löydy, 50-60-luvun peruja.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Sähkömoottorin kytkentä khonkonen Chit-Chat 4 18.11.2013 17:11
Ostetaan Viair 450C 12V sähkömoottorin ehjät sisuskalut. bluevan O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 03.09.2013 12:24
vinssin kytkentä tillikko Tekniikka & Jutustelu 12 27.11.2009 12:23
Sähkömoottorin uudelleen käämiminen (unohdettu) Arska-tehtaalta Chit-Chat 3 12.08.2009 19:33
Sähkömoottorin kierroksia.. kristian Tekniikka & Jutustelu 5 20.12.2006 00:01


Sivu luotu: 19:00 (GMT +2).