Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 16.12.2017, 12:49
Harso Harso ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 24.08.17
Sijainti: Esbo
Viestit: 20
Perusasetus

Nissanin LD28 tiedustelua


Laitanpa tämän tänne, kun itse kysymys tulee teknisten asioiden ulkopuolelta.

Mulla G30 vanissa LD28 kone nissanin automaatilla.
Siihen on jälkiasennettu turbo, mutta pumppuna edelleen tavan jakajapumppu, jonka säädöistä en tiedä.
Hienostihan tuo suoralla hormilla viheltää ja on kierrosherkkäkin, mutta tuon kokoluokan vanha kutoskone kuorma-autossa ei ole se kaikista paras voimanpesä ja kulkupuoli on melko verkkaista nykyliikenteen seassa.
Tarkoitus ei ole kokeilla koneen ja nissanin automaatin kestävyyttä syöttöjen kanssa leikkimisellä tai pumppuswapilla ja huomattavalla tehojen lisäämisellä, joten tuo tekniikka todennäköisesti lähtee pois kunnostetun GM dieselin ja TH400 automaatin tieltä, joita mulla on irrallaan valmiina parikin kappaletta.

Missä hinnoissa tällaiset ehjät LD28 paketit liikkuu, kun sille ei kuitenkaan ole minulla mitään jatkokäyttöä vaikka näpsäkkä kone onkin?

Otsikossa siis näppihärö... Nyt korjattu


Viimeksi muokannut Harso : 16.12.2017 15:57
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostetaan nissanin napalukot datsun_d O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 08.12.2014 18:31
Myydään / Vaihdetaan Nissanin vanteita HUGE88 O/M/V Renkaat ja vanteet 0 15.10.2013 13:25
nissanin ohjausiskari ratsunriisel Tekniikka & Jutustelu 0 24.02.2011 18:13
nissanin jarrut Tekniikka & Jutustelu 5 02.02.2008 21:00
M:bluebirdin LD20 + etuvetolaatikko O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 28.06.2007 13:26


Sivu luotu: 12:12 (GMT +2).