Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Team Felix
Eiks toi yllä kuvattu oo tämän harrastuksen suola
|
Onhan se.

Nykysäännöillä vain esim. korin levitystä saa olla 200mm kun se tuolloin oli 100mm, joten TJ:n levikkeillä oltiin rajoilla meneekö leimasta läpi.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L
Ei pitäisi ZJ:ssä vaikuttaa takavakaajan joustoihin juurikaan, jos ei jousta vakaaja kiinni niin jossain on hämärää.
|
Kun katoin noita vanhoja postauksia ja kuvia tarkemmin, niin se hämärä oli siinä että sulla oli takana L6:n ohkasemmat ja löysemmät etujouset, kun mulla ne oli V8:sta. Mun budjetti-3,5"-korosarjassahan vakiot etujouset laitettiin taakse ja vain eteen tuli uudet.
Sulle Felix näytti olevan outo ajatus ottaa vakaaja(t) irti. Jos meinaat toteuttaa korotukset sun muut modaukset pitää ainakin etuvakaaja olla maastossa irti ja kadulla kiinni, jotta alusta toimii kokonaisuutena oikein ja vakaajan pikakiinnikkeet tulee sitä varten. Omani hoidin pihiyttäni ihan pultilla, kun menee se niinkin.
Joustoa tulee myös rajoittaa, ettei renkaat pohjaa lokareihin yms. Tekee sitten hienosäätöä esim. vakaajien paksuutta säätelemällä, jos haluaa. Nämä jos mitkä on harrastuksen suola + pääsee täällä inttämään kuka on oikeessa! Muahahah!
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja young n dum
tää viimesen kuvan neste laikku maassa on perus xj:tä keitti varmaan ? 
|
Piti olla flektit kunnossa, syyläri puhdas ja järjestelmä ilmattuna ettei keittäny. Pienikin nestevajaus, niin mettäreissulla ei keittämisestä tullu loppua ennenkun jäähtyi ja sai ilmattua. Syylärin vipukorkki on ihan ehdoton apu.