![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#11
|
|||
|
|||
Vitara
Kysytääs täällä kun haku ei tuottanut haluttua tulosta... Elikkäs mikä on vitaran max rengas koko mitä saapi leimattuu alle? Haun tulokset vuodelta 2008 Ja toinen kyssäri onko noissa vituroissa edessä joku lukko kun nelikko päällä kääntäessä "jarruttaa" saatnsti? Vai miksi tekee noin? (Ei oo ollu vielä aikaa purkaa ko laitosta) ja sen verran tuore tapaus itellä abaut 2vk ollut minulla.
Ja autohan on suzuki Vitara vm-91
__________________
Dont drive faster than your guardian Angel can fly 360km/h broken |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2016 | Nikuzai | Chit-Chat | 791 | 28.12.2016 06:22 |
| Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2015 | JiiPee | Chit-Chat | 1300 | 28.12.2015 18:45 |
| Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2014 ! | lavanelikko | Chit-Chat | 1901 | 31.12.2014 15:33 |
| Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2012 ! | SuurSyömäri | Chit-Chat | 1015 | 03.01.2013 18:46 |
| Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan ! | SuurSyömäri | Chit-Chat | 2358 | 31.08.2012 20:55 |