Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 03.08.2017, 16:19
Ippe69 Ippe69 ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 28.10.07
Sijainti: Muonio
Viestit: 1.080
Perusasetus

Sulla menee varmaan huohotin jonnekin turbon imupuolelle ja sieltä pääsee öljyä putkistoon. Vaikka ne putket onki öljyssä, niin sitä ei normaalisti mene palotilaan niin paljoa että savutuksessa huomais. Ulkopuolelta jos sotkeentuu, niin jokupaikka vuotaa.
En tuota konetta tunne, mutta yleensä venttiilinvarren kumit pystyy vaihtamaan irroittamatta kantta. Siihen tarvii vain tulpan tilalle adapterin millä saa paineilmaa sylinteriin, ettei venttiili pääse tippumaan.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ongelma Ratkaistu...Torsen d27 salisbur ongelma VOLIATTI Tekniikka & Jutustelu 8 18.07.2017 23:02
Myyty HJ 60 turbo 6hlö pakettiauto. Nyt myös turbo otteessa. Willhard O/M/V Ajoneuvot 2 01.08.2013 20:13
Canterin sähkö ongelma???? Ongelma selvis..:) OFFIDIRTY Tekniikka & Jutustelu 4 30.05.2013 22:34
patrol gr turbo ongelma Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 8 24.02.2011 10:40
2L-T:n turbo ongelma *OSTETAAN* VMK Tekniikka & Jutustelu 20 25.09.2005 09:54


Sivu luotu: 22:32 (GMT +2).