![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Sulla menee varmaan huohotin jonnekin turbon imupuolelle ja sieltä pääsee öljyä putkistoon. Vaikka ne putket onki öljyssä, niin sitä ei normaalisti mene palotilaan niin paljoa että savutuksessa huomais. Ulkopuolelta jos sotkeentuu, niin jokupaikka vuotaa.
En tuota konetta tunne, mutta yleensä venttiilinvarren kumit pystyy vaihtamaan irroittamatta kantta. Siihen tarvii vain tulpan tilalle adapterin millä saa paineilmaa sylinteriin, ettei venttiili pääse tippumaan. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ongelma Ratkaistu...Torsen d27 salisbur ongelma | VOLIATTI | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 18.07.2017 23:02 |
Myyty HJ 60 turbo 6hlö pakettiauto. Nyt myös turbo otteessa. | Willhard | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 01.08.2013 20:13 |
Canterin sähkö ongelma???? Ongelma selvis..:) | OFFIDIRTY | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 30.05.2013 22:34 |
patrol gr turbo ongelma | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 24.02.2011 10:40 |
2L-T:n turbo ongelma *OSTETAAN* | VMK | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 25.09.2005 09:54 |