Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 21.06.2017, 12:09
Kim.m Kim.m ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 12.06.17
Sijainti: Myrskylä
Viestit: 13
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippe69 Näytä viesti
Minusta mk3 hiacessakin on 2L2 moottori. Voihan niissä olla silti erilaiset venakopat ja imusarjat vaikka peruskone on sama. Vanhemmassa 2L koneessa on mekaanisesti säädettävät venttiilit ja kansi muutenkin erilainen. Pakosarjat ei ainakaan käy ristiin, tuskin imusarjakaan.
Jos sulla molemmat on 2L2 koneita, niin helpointa lienee vaihtaa pelkästään peruskone ja jättää alkuperäiset apulaitteet ja imu- ja pakosarja käyttöön.
Ainakin mitä itse tiedän eroavaisuuksista niin on vanhempi 2l mk3 hiacessa, venttilikoppa 3pultilla kiinne ja imusarjan jako aivan erinlainen. Verrattuna tuohon omaan mk4 haisteriin jossa on tuo 2l2. Tuskin pultin jaoissa ja kansissa olisi niin isoja eroavaisuuksia jos olisi molemmat 2l2? Tiedä sitten, en ole päässyt tutkiskelemaan koneita kunnolla kun ovat vielä kiinni autoissa.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
2L-II halkoo mäntiä Ippe69 Tekniikka & Jutustelu 37 17.07.2015 22:52
Ostetaan 2l-II Hiluxiin vm.89, +0,50 ylikoon mäntä ja perälaudan muovikahva. Arttud O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 16.10.2014 12:03
Ostettu toyota 2L-II koneen hihnapyörä lepoantti O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 4 28.01.2010 19:40
Myydään toyota 2l-II moottori+vaihteisto hilux toyota4x4 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 02.07.2009 13:38
Toyota 2L-T II manuaali -MaTTi- Linkit 1 18.10.2006 10:39


Sivu luotu: 11:14 (GMT +2).