![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
En suosittele. Toki, turbo käy pakosarjaan, kun vähä viilaa kiinnitysreikiä (pulttijako ct-20 70x70mm vs ct-26 70x80mm), mut kaikkee muuta joutuu muokkaamaan. Downpipe, ahtoputket, imuputket, öljyputket, vesijäähdytyksen putket pitää tehä uusiksi. Ja sitten se, et CT-26 heräilee 2L-T2 moottorissa vasta siellä 3000rpm kantturoissa... Eli alavääntö puuttuu täysin. Samalla vaivalla sinne voi sovittaa jonku pienemmän, alempaa heräävän puhaltimen.
|
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Eipä ihme että jessen mielestä tojon kone ei kestä.
Nooita Ct.n ahtimia ei saa edullisesti uusia, jollet sitten kiinan kopioita ole ostamassa. Vesijäähdytystä ei tarvi olla turbossa, ne öljyputket on helppoa väännellä 8mm putkesta ja juottaa uudet bamjot hopealla päihin. |
#4
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#6
|
|||
|
|||
![]()
Nii no jos pumpusta on otettu kaikki ulos ja suuttimet tehty uusiks niin en kyl ymmärrä sun kommenttia
![]() toki sellainen ero on että ensin kun itse kokeili pumppua tehdä niin joo sai sen työntää enemmän mustaa mutta eipä se erikoiseks muuttunut.. Nyt kun amattimies teki pumpun niin joo tulee hieman mustaa mutta se oikein hyökkää ja koneen luonne muuttuu tietyillä kierroksilla.. sekä ennne veto piikki oli sellainen että 0,7-1,5 oli kova piikki sen jälkeen hiipui. Ja viimeisin oli silleen et samantien mittari heilahti 1,5 bariin alkoi välitön kiihtyminen eikä kone miettinyt kyllä yhtään ![]() Viimeksi muokannut jesse89 : 28.07.2015 20:16 |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Mitä tarkoitat pumpusta kaikki ulos? Normisuuttimista taitaa keretä se liemi mitä ehtii kone nielemäänkin. Paljon turhaa savua = lisää turhaa lämpökuormaa.
|
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mulla max ahot 0.9 ja tyhjää lyö kakkosella soralla 35x14.5 renkailla, vakio pumpulla. Ei oo tainnu viritys vissii sulla onnistua... |
#9
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Eihän se vanha esikammiokone mikään raketti ole, normiahdot on 0,7 bar paikkeilla. Aika laiska kulkine tosiaan normirenkaillakin,puhumattakaan isommista, karkeammista jne. Josko ei ole cooleria niin yli kiloa turha ahtaa, ainakin noilla pikkupuhaltimilla. Mitähän lienee ollut pakolämmöt / paineet 2bar ahdoilla? Millä ahdot nostit 2bar? Minkä kokoinen downpipe, pakoputki jne. Pumpun ajoitus? Josko itse tumpeloi niin rikki saa kaiken ![]() |
#10
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
2L-II halkoo mäntiä | Ippe69 | Tekniikka & Jutustelu | 37 | 17.07.2015 22:52 |
Ostetaan 2l-II Hiluxiin vm.89, +0,50 ylikoon mäntä ja perälaudan muovikahva. | Arttud | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 16.10.2014 12:03 |
Ostettu toyota 2L-II koneen hihnapyörä | lepoantti | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 28.01.2010 19:40 |
Myydään toyota 2l-II moottori+vaihteisto hilux | toyota4x4 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 02.07.2009 13:38 |
Toyota 2L-T II manuaali | -MaTTi- | Linkit | 1 | 18.10.2006 10:39 |