Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 01.09.2016, 16:41
-sami- -sami- ei ole kirjautuneena
Konkari

Rekisteröitynyt: 12.12.05
Sijainti: Kirkkonummi, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jykke75 Näytä viesti
Onko Kipor ollut kauankin käytössä, miten on pelannut?
Onko moottori kiinalainen kopio jostain tunnetusta merkistä vai ihan kiinalaista suunnittelua?
Olen tässä miettinyt aggregaatin hankintaa ja yhtenä vaihtoehtona pohtinut Kipor IG3000 mallia.
Toi mulla oleva kipor on kokenut todella kovia. Se oli aiemin edellisellä omistajalla yhdessä purjeveneessä kannella ei niin tiiviissä laatikossa säilytyksessä. Se on mm. jäänyt veneen ylipyyhkiytyneiden aaltojen alle, sillä loppu tulemalla että bensan ja öljyn seassa merivettä. Toimi silti jotenkin. Talvet ollut veneessä ja eikä käytännössä koskaan huollettu. 75% käytöstä ollut joko yli kuormalla tai ihan maximilla. Edellinen omistaja ei enään keväällä saanut käyntiin niin luopui siitä koska lähti palloa kiertämään, eikä halunut sitä mukaan. Sain sen "risana". Avasin kaasarin ja poistin vedet + ruosteen. Vaihdoin öljyt ja nykäsin käyntiin. Oli laakin peli ja ollut sitä koko kesän. Tunteja tullut kuitenkin ehkä vain 1 tai 2 kun on lähinnä varalla ja satunnaisiin imurointeihin tai korjailuihin.

Minusta on ihan omaa designia honda kopioksi puhutaan usein. Minusta kun vierekkäin katsoo niin en keksi yhtäläisyyttä.

Mun ja lähipiirin kokemukset on ihan huippuja kiporista! Ei se ehkä Honda ole muttei ole hintakaan.

Duuni autossa sdmo 6kw dieselgenu ja se on ihan paska! 118h käytetty ja 12krt korjaamolla 2 vuoden aikana. Meillä vastaavaa setuppia +10ssä autossa ja yksikään sdmo ei ole toiminut riitävällä luotettavuudella.

Mielummin ottaisin omalla rahalla robinin, hondan tai kiporin.

-sami-
Vastaa lainaten

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Sivu luotu: 16:11 (GMT +2).