Lainaus:
Tosin oli se kumpi vaan noista numeroista, niin toisen vaihtoehdon saan tilaamalla hintaan 186.00 ja toinen on hinnaltaan 247.00.
Aaah, keksin, se on toi kalliimpi!!
|
No ompas hintaa eto käkkyrällä, täytyy katsella josko jostain sattuisi tarvikkeena saamaan hiukan edullisemmin.
Lainaus:
Varmaan on, mulla on Chryslerin PAIS käytössä, maksaa mulle 60.00/kuukausi!!
|
Jees, ei ole tämä Jeep kovin tuttu merkki vielä. Aikaisemmin pelaudin toisen nimeltämainitsemattoman merkin kanssa, johon löytyi täydelliset räjäytyskuvat ilmaisella useammaltakin saitilta. Helpotti kummasti varaosien metsästystä, kun heti alusta alkaen oikeat numerot käytössä.
Lainaus:
Joo, noin se taisi olla!! Tosin noi kuvat on ihan syvältä arsesta, paha sanoa mitään kuvien perusteella, mutta olen näköjään joskus merkkiorganisaatiosta sitä kuivainta kysynyt, koska mun tietokanta tunnisti noista toisen kuivaimeksi!! Tuossa kuvassa se tulipeltiin menevä on kyllä piirretty kiinteäksi putkeksi, ei letkuksi!! Mutta en luottais noihin kuviin...
|
Juurikin tulipeltiin menevä on metallinen putki. Lauhduttimelle menevä muuttuu metallisesta kumiseksi. Ei tosin ole siitäkään aukaistava, vaan liitos näytti prässätyltä. Molemmat putket on kiinteästi kuivaajassa kiinni.