![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#11
|
|||
|
|||
|
Porauksessa 2mm ero ja noissakin taisi männät tulla hieman lohkotason yläpuolelle.
Tuossahan on käynyt niin että eka pyöräytyksessä männät on osuneet kannentiivisteen liekkirenkaisiin. Tuskin mitään vauriota tuossa kangille on tullut kun tuossa mäntien lohkotason ylityksessä on kyse muistaakseni vain muutamista kymmenesosamilleistä. Mutta mahdollista kyllä. Kannen kun saat pois niin tarkista jotenkin että männät nousee yhtä korkealle. Mikään vituta niin paljoa kuin saa koneen kasaan ja joku pytty kalisee kun puristukset on vajaat. |
| Luokat |
| mercedes, mersu |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Räjäytyskuvia mersusta | Larha | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 23.06.2015 07:30 |
| Huomio!!! Kaikki metsästystä/ammuntaa harrastavat offroad miehet ja naiset!!!! | TOPPAHOUSU | Chit-Chat | 87 | 26.11.2008 14:00 |
| Mersusta loppuu joustot! | Larha | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 26.02.2008 20:41 |
| Mersusta huoltoauto | MakeH | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 13.04.2006 17:24 |
| Mersusta | Masi | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 23.11.2005 18:07 |