![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#12
|
||||
|
||||
![]()
harvemmin löytyy mittoja konttorilta, joudut ne sinne ihan ite viemään jos haluat. meilläpäin on lähteneet ajatuksesta, että kaikki jeepit on korotettuja ja yleensä jos otteessa ei ole mitään niin on kysytty suoraan, et paljonko nostettu. tuollasen 1,5" lyyhähtää omat jousensa jo vuosien saatossa, eli jos ei ole koskaan vaihdeltu uusia alle, niin koet yllätyksen kun nakkaat alle uudet ehjät korottavat jouset ja sen tietää katsurikin, ettei ne suotta puutu johonkin 35mm jääkiekkoon jousien välissä
![]() lähtökohtasesti se korottaminen ja sen otteeseen saaminen menee näissä näin: 1. hankit oikean korosarjan/jouset, talletat kuitin/tositteen minkä auton setti kyseessä 2. asennat paikalleen ohjeiden mukaan 3. marssit (ajat) konttorille, pyydät muutoskatsastusta jousituksen osalta, maksat trafin korruptiomaksut. esim vakio => +3,5" (mittojen muutoksen kerrot toki itse inssille, ei se konttorivirkailija mitään tajua), tällön inssi osaa jo varautua mitä on tulossa ja suhtautuu yleensä täyspäisesti kun informoidaan hiukan etukäteen 4. auton ollessa hallissa kerrot uudelleen mittojen muutoksista, eli paljonko sarja korottaa ja tarjoat mahdollisia dokumenttejä (vanhassa ostokuitti, uusissa TUV paprut) inssille sanojesi tueksi, jos olet valinnut ammattitaitoisen ja täyspäisen konttorin, katsuri ei ole ns ensimmäistä kertaa pappia kyydissä, vaan näkee jo suoraan mitä olet alle tarjonnut ja kysyy silloin jotain tarkentavia kysymyksiä jousien merkistä, mallista ja miten asennus meni ![]() 5. katsuri ottaa tarvittavat mitat autosta, avusta mahdollisesti tarvittaessa mittaustoimenpiteissä ja inssi myöskin kirjailee nämä uudet tiedot otteeseen ja tulostaa sinulle uuden rek.otteen. no nykyään ei tulosta, mutta tarkastatte viellä, että tiedot tuli oikein. 6. kiität lähtiessäsi saamastasi hyvästä palvelusta ja lupaat tulla toistekin (jos katsuri on sen näköinen, että se teki homman mielellään)
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
cherokeesta loppu puhti | gunman | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 06.04.2014 22:43 |
chevrolet blazer 6.2 diesel uusinta offariksi | riivio | Maasturiprojektit | 0 | 21.09.2012 20:16 |
Cherokeesta katosi vaihteet! | Atello | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 10.04.2007 23:38 |
Tuli cherokeesta 2-vetoinen?! | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 30.10.2003 11:05 | |
Cherokeesta | Cheaprokee | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 10.10.2003 19:50 |