Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #34  
Vanha 11.01.2016, 20:16
Easy Rider Easy Rider ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 29.10.14
Sijainti: Espoo, Suomi
Viestit: 73
Perusasetus

Onkos tämmöinen vuosien takainen projekti nykyään elossa?

Oma Lada-konversio on jo palvellut seitsemisen vuotta.

https://www.youtube.com/watch?v=I4LhrE2EDrI

https://www.youtube.com/watch?v=Q2y__wMT1o4

https://www.youtube.com/watch?v=YpzIQbqcutc

2010 ja 2015 Koneviestissä löytyy kuvat.

________________________________________________

Nyt kaavailen telakopotinta tällaisella vs-ratkaisulla:

Click image for larger version

Name:	telaohjaus3.png
Views:	428
Size:	12,3 Kt
ID:	66953

Etuja:

-Ohjaus juoheaa.
-Hyd.öljyt ei kuumene suorilla ajellen, kuten täyshydraulivoimansiirrossa.
-Pyörii paikallaan.
-Voi käyttää kierrätyshydrauliosia, kun ei kaikkea tarvitse pareittain.

Miinuksia:

-Perien tasausrattaat lujilla.
-Ohjaus toimii takaraivon mukaan peruuttaessa väärinpäin. ?

Perien kestoa ajatellen koneesta pitää tehdä hyvin pieni ja kevyt. Se on muutenkin päämääränä, pakettiautoon sopiva. Hyötyajoon ei tarvis saada. Pikkurattaiden laakereita voi joutua tekemään ja öljynkiertoa suihkuineen.

Kahta identtistä erillisjousitetun lukotonta perää ja hydraulikimpuloita ois tarvis saada. Voimalaitoskin vielä arvoitus, ehkä kiinanmönkijän pata. Saa mokomia tarjota yv-postilootaan.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 12:40 (GMT +2).