Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #14  
Vanha 28.01.2005, 20:08
Nalle:n Avatar
Nalle Nalle ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 16.12.03
Sijainti: Sodankylä
Viestit: 1.665
Perusasetus

Toi 2500 kiloinen kärri kyllä tuntuu jo melkein minkä tahansa maasturin perässä. Vaan HoJosta hieman.

Kuten edellä tulikin jo mainittua, niin kunnossa se kikotin kannattaa pitää. Ruoste, välykset, nivelet, öljyvodot sun muut kun hoitaa, niin silloin on jo puolessa välissä voittokulkua. SPOAn asennus onnistunee melko varmasti, jos sen toteuttaa alkuperäiseen linttajousitukseen. Mutta esim. OMEn tai muiten korottavien jousitusten kanssa SPOA kannattaa unhoittaa. Nouseepi nimittäin suurella todennäköisyydellä liika korkeaksi. Uudella jousituksellakin HoJo nousee jo ihan kohtuullisest, tosin se latien syömä maavara rassaa.. Kolmekolmoset renkulat alle, uus pohjapanssari, kylkiputket, nostopisteet ja eiku mettään. Tuo Toyovoiman mainostama JÄÄKAAPPI on ihan must -varuste. Mulle kans!!

Ollaanko kovia jätkiä vai ollaanko?? HÄ?


Eespäin ja vinssillä loput..
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
rangen peristä ja nc 50 :sestä kyseleisin.. ozi Tekniikka & Jutustelu 1 23.06.2005 16:56
olisiko ajatuksia ryobi Tekniikka & Jutustelu 20 20.12.2004 15:55
Mitä mieltä tästä HJ60:sestä? Tekniikka & Jutustelu 1 10.11.2004 10:09
Kesäisiä ajatuksia... HEKULIINI Tekniikka & Jutustelu 31 28.05.2004 14:33
MEETING ajatuksia Vette90 Vuosimallit 1984-1996 5 20.08.2003 10:41


Sivu luotu: 12:11 (GMT +2).