Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Viipo
Jos meinais tehä puoli kerrallaan, niin kannattaa alottaa apparin puolelta, koska siellä se murikka rajoittaa aika paljon sitä tukivarren paikkaa. Jottei käy silleen, notta eka laittaa kasaan tuon kuskin puolen "tulipas siitä hyvä ja näppärästi" Ja sitten toisella puolella huomaa "eipä tätä saakkaan kiinni samaan kohtaan"...
|
Eikkait niitä tukivarsia kovin paljon eri kohtiin saa? Koska se rungonpuoleinen kiinnike tulee samallatapaa kun Piipari:lla.. saa tukivarsien kanssa akselin olemaan pituussuunnassa suurinpiirtein kohallaan, niin pääsee siihen ihanaan iskari&jousi hommaan..
Viipo voiskin neuvoa onko jotain tärkeetä ja huomioimisen arvosta vielä tässävaiheessa, ennenkun mallaillaan jousia ja iskareita paikalleen?
Piipariltahan niitä vois käydä bertasta vakoilemassa vaikka viikonlopun aikana..