Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #28  
Vanha 04.12.2015, 21:31
tdi:n Avatar
tdi tdi ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 16.03.09
Sijainti: Kotipaikka
Viestit: 1.793
Perusasetus

Ei siinä ainakaa kylymä tule! Vieläku unohtaa lapion pihaa...
Ite en nii reitti kelkkailusta tykkää, sellanen freeraidi makkaranpaisto sähellys on se minunjuttu.
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	20150303_175713.jpg‎
Views:	286
Size:	75,9 Kt
ID:	65934  

Viimeksi muokannut tdi : 04.12.2015 21:34
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Viskotuulettimen korvaaminen sähköisellä (Pajero MK I) Venttiseiska Tekniikka & Jutustelu 16 24.08.2014 12:47
Myydään VW Golf Mk:2 GT osiksi Hespa O/M/V Ajoneuvot 3 06.06.2011 08:28
Annetaan Fiesta Etupuskureita MK II 2kpl bluevan O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 20.03.2010 17:38
Myydään / Vaihdetaan Snowexpert mk reki Repa Löysä O/M/V Muut 5 23.02.2010 14:38
Huuto HALDA SPEEDPILOT Mk V Sports Special 5 knob MouhijärvenMies O/M/V Muut 0 27.06.2009 08:43


Sivu luotu: 05:09 (GMT +2).